خبرهای داغ:

برپایی همایش نهضت ما زنده ایم در شهرستان شادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان :همایش نهضت ما زنده ایم با همکاری بسیج دانش آموزی حوزه خواهران در واحدآموزشی محدثه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۵۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

این همایش باتلاوت آیاتی چندازکلام الله مجید وسرود ملی، اجرای سرود،وقرائت دکلمه باموضوع ما زنده ایم توسط دانش آموز بسیجی آغازگردید.

در ادامه برنامه ؛ فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ خنافره درخصوص کتاب مازنده ایم و....مطالبی ایراد فرمودند.

ایشان بیان داشت : ما زنده ایم ما مسلمانها واقعا زنده ایم برای امام حسین(ع) که هنوز پیش مسلمانان زنده است ، امام ویارانش زنده هستند ۱۴۰۰سال گذشته ولی فراموش نشدند و حضرت زینب(س) فشار هایی که به ایشان وارد شد وشهادت برادر خود را تحمل کرد.

در ادامه افزود: کتابی بنام مازنده ایم که توسط خانم آباد نوشته شد ، یک خانمی که شجاعانه به دانش آموزان که یتیم بودند کمک میکرد ودانش آموزان یتیم را جابجا میکرد و از آبادان خارج میکرد ودرمسیر برگشت توسط نیروهای عراقی اسیر میشود و بمدت ۳ الی ۴سال اسیر شدند و در مورد اتفاقات که در مورد حجاب و فشارهای که به ایشان وارد کردند صحبت میکند که با شجاعت و مقاومت در مقابل آنها ایستادگی کردند.

در ادامه گفتند: همه ما امیدواریم که امام زمان (عج) هر چه زودتر ظهور کند تا عدل و عدالت را به جهان بیاورد و با امریکا و اسراییل بجنگد و این کشورهای ظالم را از بین ببرد .
خیلی ها می گویند با امریکا به تفاهم برسید ولی آنها نمیدانند امریکا فقط دنبال زور و ظلم هست و دست از زور گویی و ظلم نمیکشد.تفریح امریکایها و اسرائیلی ها شده کشتار کودکان و مردم بی گناه است.
خدا را شاکریم که کشور ما با کمک نیروهای قدرتمند و توانمند و مردم متدین و متعهد تا این لحظه نگذاشتیم آنها با این کارهایشان در بین مردم ما اختلاف بیندازند.
آنها فکر میکردن با فرستادن چند نفر و تیرندازی به افراد بی گناه در حادثه تروریستی اهواز جوابی نخواهیم داد و شما دیدید که موشکهای ما دقیقا مقر اصلی آنها را هدف گرفت و خیلی از گروهک ها را به هلاکت رساند .
در کشورهای غربی به زن تا زمانی که زیباست احترام میگذارند و وقتی به سن پیری رسید به آن اهمیت نمیدهند و از زن بعنوان ابزار استفاده میکنند ولی در کشور ما زن ها هر چه به سن بزرگسالی میرسند بیشتر به آنها احترام می گذاریم پس دانش آموزان عزیز توجه کنید از دامن زن مرد به معراج میرسد پس به نماز اول وقت، اخلاق ، حجاب خودتان بیشتر اهمیت دهید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها