خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح:
در این حادثه تعدادی خبیث با پول وهابیت و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش بسیج؛ شب گذشته آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام پارک کوی ملت و تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

 

سرتیپ عبدالله عراقی در این آئین گفت: نخستین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل نیروهای مسلح آن است.

 

وی افزود: دومین ستون این نظام، اقتصادی بر پایه شکوفایی و پایداری است که می‌تواند از نیروهای مسلح و تمامی آحاد مردم پشتیبانی کند.

 

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: هدف آمریکا از اعمال تحریم ها، زمین گیر کردن ایران اسلامی است اما می توان با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، با موفقیت از این بحران نیز عبور کنیم.

 

سرتیپ عراقی خاطرنشان کرد: وجود سلیقه‌های مختلف در یک کشور و استان همراه با مدارای قومی و مذهبی به عنوان سومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی است اما دشمن از این طریق نیز به دنبال تفرقه افکنی میان قومیت ها است.

 

این مقام ارشد نظامی گفت: دنیا با هدف بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی بسیج شده اما حضور گسترده اقشار مختلف در صحنه های مختلف مانند اربعین حسینی یا 22 بهمن بیانگر این مقبولیت است که خود ستون چهارم نظام جمهوری اسلامی می باشد.

 

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، تصریح کرد: در این حادثه تعدادی خبیث با پول وهابیت و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها