خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار

مجموعه دولت، خود را موظف به رفع مشکلات واحدهای تولیدی می داند

حبیبی گفت: اگر مشکل واحدهای تولیدی استان مرتفع نشود با ارجاع آن به تهران درصدد رفع آن خواهیم بود، چرا که مجموعه دولت، خود را اعضای افتخاری واحدهای تولیدی دانسته و تمام سعی خود را برای جلوگیری از وارد آمدن هرگونه زیان به این واحدها به کار خواهد بست.
کد خبر: ۹۰۷۰۲۲۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، منوچهر حبیبی در نشست رسیدگی به مشکلات 2 واحد بزرگ صنعتی در استان، بیان کرد: دولت با بسته های تسهیلاتی و کمک های خود، به دنبال حل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بوده و واحدهای تولیدی نیز باید ضمن تلاش در جهت بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات، بتوانند با جذب نیروی کار جدید سطح اشتغال در جامعه را افزایش دهند.

وی گفت: همه دستگاه ها در جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی موظف هستند تا ضمن کمک به واحدهای یاد شده، از میزان کاهش تولید و تعدیل نیروهای انسانی موجود در آنها جلوگیری کرده تا با توجه به وضعیت کنونی، شاهد کمترین آسیب در زمان به شرکت های تولیدی باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: همچنین مسوولان باید کمک حال واحدهای تولیدی باشند که در شرایط نابسامان اقتصادی، توانسته اند به فعالیت خود ادامه دهند.

حبیبی عنوان کرد: همچنین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی نیز باید از تمامی ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکل کارفرمایان واحدهای تولیدی استفاده کرده و از راه قانون به تسهیل وضعیت تولیدکنندگان یاری رسانند.

وی افزود: به دلیل عدم اجرای طرح معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین، پیگیری های لازم در این زمینه ادامه دارد و درصدد استفاده از قوانین موجود معافیتی از طریق مجلس شورای اسلامی نیز هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: اگر مشکل واحدهای تولیدی استان مرتفع نشود با ارجاع آن به تهران درصدد رفع آن خواهیم بود، چرا که مجموعه دولت، خود را اعضای افتخاری واحدهای تولیدی دانسته و تمام سعی خود را برای جلوگیری از وارد آمدن هرگونه زیان به این واحدها به کار خواهد بست.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها