خبرهای داغ:
بازوی اول کشاورز است. حکومت باید بتواند مایحتاج کشاورز را تامین کند تا کشاورز نیز بتواند نیاز مردم را بکارد و درو کند. بازار رزق و روزی را از حاصل دسترنجش، تامین کند
کد خبر: ۹۰۷۰۲۴۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

آقای بخشنده از سختی های مسیر تولید می گوید: در تمام دنیا هر حکومتی دو بازو دارد و اگر هر بازو از بین برود حکومت فلج می شود.
بازوی اول کشاورز است. حکومت باید بتواند مایحتاج کشاورز را تامین کند تا کشاورز نیز بتواند نیاز مردم را بکارد و درو کند. بازار رزق و روزی را از حاصل دسترنجش، تامین کند.

و بازوی دوم حکومت تولید است. باید بتواند با تامین بیمه و مایحتاج معیشتی مردم راه تولید را بازکند. وقتی کشوری شروع به تولید کند راه قاچاق بسته می شود. مسوولان می توانند با حمایت از تولید، بزرگترین کمکهای اقتصادی را به جامعه نمایند. کودک مانند کودکی نوپاست. هر چقدر بتوانیم کودکی را که تازه بدنیا می آید حمایت کنیم، قدرت بیشتری برای ماندگاری به دست می آورد و مقابل مشکلات مقاومت بیشتری می یابد. باید تولید و صنعت از جانب حکومت حمایت شود.

وی از راهکارهای تولید می گوید: در مسیر تولید راههای زیادی وجود دارد که موجب ایجاد انگیزه در بین مدیران و کارمندان واحدهای تولیدی می شود. وقتی مدیر یک واحد تولیدی پای درد و دل کارمندش بنشیند، آنچه اتفاق می افتد دلسوزی این مجموعه در حوزه تولید کشور است. همیشه و در همه حال خدا را باید در نظر گرفت. خداوند در وجود انسانهاست. وقتی صمیمیت و صداقت در میان باشد، مسلما هیچ تحریم و کمبودی جامعه را تهدید نخواهد کرد.

آقای بخشنده از میزان اشتغالزایی که ایجاد کرده می گوید: بنا به نیاز افراد کم بهره که تحت پوشش اینجانب هستند، برای ۳۰ خانم اشتغالزایی شده به این شکل که لباس هایی را که توزیع می کنیم از طریق این بانوان آماده شده و بین نیازمندان توزیع می شود که توزیع ۴۰۰ دست از این پوشاک بین دانش آموزان در آموزش و پرورش و ۴۰۰ دست از طریق بهزیستی همچنین بین خانواده های بی بضاعت حاشیه استان از نوزاد تا دبیرستان و دانشگاهی، کودکان ایتام و بیماران می باشد.

وی از انتظارات بخش تولید از دولت چنین بیان می کند: متاسفانه با توجه به وضعیت سیاسی موجود، جلوی واردات قطعات یدکی و لوازم ‌کامیون، لیفتراک، تراکتور و سایر ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در سطح کشور گرفته شده و از فروردین ماه سالجاری اجازه واردات به واحدهای تولیدی داده نمی شود. دولت باید از تولید و تولید کننده حمایت کند در حالی که مسوولان ما هیچ کمکی در رفع مشکلات واحدها ندارند. در هر کشوری اگر تولید نباشد همه چیز به هم میریزد و تولید است که موجب ارتباط مردم با یکدیگر می شود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها