مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: از رانندگان وسایل نقلیه عمومی برای پیوستن به این پویش بزرگ دعوت می شود تا به صورت رایگان و یا نیم بها اقدام به جابجایی زائران اربعین حسینی تا پایان صفرنمایند.
کد خبر: ۹۰۷۰۲۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، از راه‌اندازی پویش راکبین اربعین توسط این سازمان خبر داد و گفت: از رانندگان وسایل نقلیه عمومی خصوصا راننده های اتوبوس برای پیوستن به این پویش بزرگ دعوت می شود تا به صورت رایگان و یا نیم بها اقدام به جابجایی زائران اربعین حسینی تا پایان صفرنمایند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین وسایل حمل و نقل برای جابجایی زوار خصوصا در مناطق مرزی، اظهار داشت: ما تصمیم گرفتیم برای اینکه مردم بتوانند راحت تر در حماسه بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند، چنین پویشی را راه اندازی کنیم چراکه یکی از مشکلاتی که زوار همواره با آن روبرو بوده اند موضوع حمل و نقل بوده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف با دعوت از اتحادیه های صنفی برای پیوستن به پویش راکبین اربعین، گفت: اخیرا جلسه ای در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با مدیران تعاونی های اتوبوسرانی داشتیم و استقبال خوبی از طرح شد، امیدواریم استقبال از این کمپین روزبروز بیشتر شود و بتوانیم خدمات  بیشتری در سال های آینده به زائران حضرت سیدالشهدا(ع)  داشته باشیم.

ارسال نظرات