خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: به منظور تأمین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکین، در آستانه فصل سرما برنامه ریزی لازم برای تعمیرات و بازدیدهای دوره ای از خطوط و تاسیسات گازی انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۷۰۳۰۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تاکید بر آمادگی کلیه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در ارائه خدمات به موقع در فصل سرد افزود: بازدید و بررسی تأسیسات از جمله ایستگاه های گاز، خطوط شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحدهای بهره برداری در 6 ماهه ابتدایی امسال قرار داشته است که خوشبختانه به نحو مطلوب انجام شده است و همچنین برگزاری مانورهای مختلف به صورت منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف انجام می شود تا نیروهای امداد شرکت آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث غیر مترقبه را داشته باشند.
بوشهری افزود: نیروهای امداد شرکت گاز استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشترکین هستند و مردم عزیز استان در صورت مواجهه با هرگونه قطع گاز، آسیب دیدگی تاسیسات گاز شهری و هرگونه حادثه مرتبط با گاز در هر ساعتی از شبانه روز می توانند با شماره 194 تماس بگیرند تا نیروهای امداد در حداقل زمان ممکن برای رفع موارد احتمالی در محل حاضر شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما و افزایش قابل توجه مصرف گاز در بخش خانگی گفت: درخواست ما از مشترکین عزیز مدیریت مصرف است و مدیریت مصرف به معنی درست و به اندازه مصرف کردن انرژی است که اولین منفعت آن پرداخت هزینه های کمتر و کمک به اقتصاد خانواده است. وی اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم عزیز استان سال جاری را با استمرا کامل فرایند گازرسانی به بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری سپری نماییم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها