مدیر اجرایی مرکز بسیج پزشکی در گفتگو با « بسیج» مطرح کرد
دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از چهاردهمین اعزام تیم درمانی مرکز بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه در سالجاری به مناطق محروم استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۳۵۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی و دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از چهاردهمین اعزام تیم درمانی مرکز بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه در سالجاری به مناطق محروم استان تهران خبر داد.

” مهدی محمدپناه ” در این خصوص افزود: تیم درمانی کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی، در راستای طرح شهید دکتر رهنمون و ارائه خدمات درمانی رایگان، به محله صالح آباد شرقی از توابع شهرری اعزام و به شهروندان این محله خدمات رایگان پزشکی و مشاوره ای ارائه دادند.

    محمدپناه همچنین افزود: در این طرح جهادی، پزشک عمومی، تیم پرستاری ، تیم مشاوره و روانشناسی ، کارشناس کاردرمانی و کارشناس مامائی به بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی منطقه خدمات رایگان درمانی و مشاوره ای ارائه نمودند.

    مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه همچنین افزود: از شروع سال جاری تا کنون ۲۸ تیم پزشکی و توانبخشی در ۱۴ نوبت به مناطق محروم و کم برخوردار مشخص شده استان تهران اعزام و به بیش از چهار هزار نفر خدمات رایگان درمانی و مشاوره ای ارائه شده است.

ارسال نظرات