خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فلِش حمله دشمن به سمت مردم است/ فرهنگ ایثار، فرهنگ غالب کشور در دوران دفاع مقدس بود

سردار شاهرخی گفت: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی از جانب مردم بود. استکبار جهانی به نتیجه رسیده که با ابزار و آلات جنگی نمی توان با ایران مبارزه کرد. بنابراین فلش حمله را به سمت مردم گرفته تا با ایجاد ناامیدی فضای جامعه را جهت بی اعتماد کردن مردم به نظام آماده نماید.
کد خبر: ۹۰۷۰۳۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج قزوین، سردار محمدشاهرخی در یادواره شهدای کارمند قزوین که با حضور مسوولان استانی و خانواده معزز شهدا برگزار شد بیان کرد: شهدا جایگاه بالایی در نزد خداوند دارند و عند ربهم یرزقون هستند.
وی گفت: در یک مقطعی که ۶۳ شهید استان در سیستم اداری افتخار خدمت به مردم را داشتند، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه از هر قشری درمیدان رزم حاضر شدند و حتی رئیس جمهور و نخست وزیر این‌کشور نیز از حضور در این میدان ها برای بقای انقلاب تردید نکردند و پدر و مادر این ۶۳ شهید نیز تردید نکردند که فرزندان خود را روانه میدانهای جنگ نمایند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: باید دید امروز وظیفه ما در مقابل این بزرگ منشی های شهدا چیست؟ فصل مشترک جنگ این است که همه ما خانواده انقلاب اسلامی هستیم و دغدغه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را داریم. زمانی جنگ بر ما تحمیل شد و دشمن با گستاخی تمام عنوان‌کرد که هدف ما ساقط کردن نظام جمهوری و از بین بردن یکپارچگی ایران اسلامی است.
سردار شاهرخی عنوان کرد: تمام برآوردها نشان می داد که دشمن می تواند به این هدف خود برسد لذا در مصاحبه عمومی مصاحبه را نیمه تمام رها کرد و گفت در تهران ادامه این گفتگو را خواهم داشت که این سخن به معنای ساقط کردن انقلاب و پایمالی استقلال و عزت ملت بود.
وی افزود: اما به لطف خداوند هشت سال این ملت استقامت کردند و سیصد هزار شهید تقدیم این نظام و انقلاب کردند که ۶۰۰ هزار پدر و مادر شهید داغ دیدند فقط برای اینکه استقلالشان لگدمال نشود و در واقع شکست و ذلت را ملت ما بر دشمن تحمیل کرد و امروز با افتخار به عملکردمان در هشت سال دفاع مقدس با افتخار می نگریم.
این مسوول نظامی تصریح کرد: دشمنی که عامل تحریک صدام بود از دشمنی خود دست برنداشته و همچنان ‌کینه و عناد نسبت به نظام ‌جمهوری اسلامی دارد و حیات انقلاب اسلامی را مرگ خود می داند و تلاش های زیادی برای عدم استمرار انقلاب کرده و به نتیجه ای نرسیده است.
سردار شاهرخی اضافه کرد: زمانی سه هزار شهید استان برای مقابله با دشمنی که می دانستند قصدش از بین بردن هویت ایران اسلامی است تردید نکردند و امروز ما افتخار می کنیم در راهی که راه شهداست قرار گرفته ایم.
وی گفت: انقلاب ما برای پیروزی سه مولفه مهم شامل مردم، رهبری و اعتقادات و باورهای دینی مردم داشت که اعتقاد دینی باعث شده بود که مردم رهبر خود را جانشین امام زمان بدانند و به این امر باور داشتند و از عمق وجود به امام ‌زمان خود لبیک می گفتند. لذا برای کسب رضایت خداوند از شیرین ترین چیزهای زندگی که جانشان بود گذشتند تا دیگران باقی بمانند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان‌کرد: فرهنگ ایثار، فرهنگ غالب این کشور شد و چون ملت جان خود را پای انقلاب می دادند لذا هیچ‌ عاملی نتوانست انقلاب و آرمان های آن را خدشه دار نماید. دشمن ترورهای گسترده ای را علیه ایران آغاز کرد آنچنان که هیچ کشوری را سراغ نداریم که در آنِ واحد رئیس جمهور و نخست وزیر و ۷۲ تن از بهترین یاران انقلاب و چهره های تعیین کننده و اثرگذار آن به شهادت برسند.
سردار شاهرخی اضافه کرد: ما کشوری را سراغ نداریم که ۱۲ هزار شهید ترور داشته باشد. تروریسم چهره های اثرگذار را انتخاب می کند و آنها را برای رسیدن به اهداف خود به شهادت می رساند اما علیرغم همه توطئه ها، انقلاب همچنان پابرجاست و این امر به دلیل مقاومت مردم است.
وی عنوان‌کرد: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی از جانب مردم بود. استکبار جهانی به نتیجه رسیده که با ابزار و آلات جنگی نمی توان با ایران مبارزه کرد. بنابراین فلش حمله را به سمت مردم گرفته تا با ایجاد ناامیدی فضای جامعه را جهت بی اعتماد کردن مردم به نظام آماده نماید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار