خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه سلامت استان قم مطرح کرد
مدیرکل بیمه سلامت استان قم گفت: ۳۵۴ هزار فرد بیمه شده در قالب پنج صندوق زیرپوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۵۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
ارائه خدمات بیمه سلامت به ۳۵۴ هزار نفر در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا فخاریان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به وضعیت بیمه شدگان استان قم اظهار کرد: ۳۵۴ هزار فرد بیمه شده در استان در قالب پنج صندوق زیرپوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند، از جمله این صندوق‌ها کارکنان دولت، صندوق ایرانیان و صندوق بیمه همگانی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته سه میلیون و ۸۴۱ هزار نفر در استان قم به مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت مراجعه کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم سامانه ۱۶۶۶ را جزو خدمات جدید این سازمان دانست و تصریح کرد: از طریق این سامانه شکایات و انتقادات دریافت می‌شود که مرکز آن در تهران است و در استان قم نیز پاسخگو هستیم.

فخاریان با اشاره به خدمات جدید سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: افراد می‌توانند با داشتن کد بیمه ملی در مراجعه به مراکز دانشگاهی بیمارستانی، استعلام بیمه‌ای اخذ و از این طریق خدمات بستری را دریافت کنند، افرادی که بیمه سلامت همگانی بودند، خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در استان قم ۶۵۹ مرکز طرف قرارداد دارد و ۹ دفتر پیشخوان در استان عملیات صدور دفترچه را انجام می‌دهند.
ارسال نظرات