خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۳۵ پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان ایجاد شده است و به دنبال توسعه ورزش همگانی در این قم هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۵۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
ایجاد ۳۵ پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عابدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به هفته ورزش اظهار کرد: این هفته از ۲۶ مهرماه آغاز شده است و تا دوم آبان ماه ادامه دارد، امسال هفته ورزش به نام ۴۰ سال ورزش، ۴۰ سال افتخار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

وی ادامه داد: جامعه ورزش با برنامه ریزی منظم به پیشواز دهه مبارک فجر رفته است، ورزش، تندرستی و شادابی همیشه مورد تاکید اسلام و رسول اکرم (ص) بود، پیامبر اعظم (ص) فرمود که شخص با ایمان قوی دوست داشتنی‌تر از مومن ضعیف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: باید همه افراد را به ورزش دعوت کنیم، چون ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی برای همه نسل‌ها خواهد شد، در استان قم در طول سال برنامه‌های گوناگونی د. این زمینه داریم و می‌توانیم شرایطی را فراهم کرد که همه افراد در فضا‌های عمومی مانند بوستان‌ها از ورزش همگانی بهره مند می‌شود.

عابدی با اشاره به حضور بانوان ایرانی در میدان‌های ورزشی اظهار کرد: حضور بانوان محجبه کشورمان با حجاب اسلامی در رویداد‌های بین المللی نشان از اقتدار و غرور ملی کشورمان دارد، خودداری ورزشکاران ایرانی از بازی در برابر نمایندگان رژیم صهیونیستی نشانه‌ای دیگر از این اقتدار است.

وی ادامه داد: به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در فراسوی مرز‌ها غرور ملی، افتخار و اقتدار ملی را برای همه به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: بانوان ورزشکار ایرانی با رعایت حجاب اسلامی الگویی برای بانوان جامعه هستند که توانستند در کنار حفظ خانواده و تربیت فرزندان شایسته با پرداختن به ورزش از نظر روحی و جسمی به نشاط و آرامش برسند و خانواده بانشاط را تربیت کنند.

عابدی ورزش قم را در چند سال اخیر را دارای رشد و پویایی دانست و تصریح کرد: در دوره اخیر بازی‌های آسیایی ۶ نماینده از استان داشتیم که آن‌ها سه مدال از جمله دو مدال طلا به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: ۳۵ پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان قم ایجاد شده است و به دنبال توسعه ورزش همگانی در این استان هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها