کودکان بازدیدکننده از نمایشگاه کتاب «کاردستی» می سازند

کودکان بازدیدکننده از نمایشگاه کتاب تبریز با حضور در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن شهریار، «کاردستی» می سازند.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۸۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئول غرفه کارگاه «کاردستی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تبریز، با اشاره به برگزاری کارگاه در طول نمایشگاه، عنوان کرد: در این غرفه، کارگاه کاردستی و کلاس ادبی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان ٧ تا ١٤ ساله فراهم شده است.

نیلوفر فقیهی افزود: تماشای فیلم و برگزاری مسابقه با اهدای جوایز از جمله برنامه های جنبی است که برای بازدیدکنندگان از غرفه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب بهترین و نزدیک ترین دوست کودک است، تصریح کرد: از تمام والدین دعوت می‌کنم همراه با کودکان خود برای بازدید از نمایشگاه و خرید کتاب حضور داشته باشند تا کودکان از سنین پایین با فرهنگ خرید کتاب آشنا شوند.

فقیهی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در کودکان برای مطالعه  توسط والدین خلق می شود و تشویق پدر و مادر یا مربی و معلم باعث انس کودک با کتاب می شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها