فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به به ربوده شدن تعدادی از بسیجیان در "میل ۱۰۳" سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در هر ساختاری به دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل ۱۰۳" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۸۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد پاکپور در جمع سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن هر تلاشی انجام دهد نمی‌تواند اعتماد متقابل سپاه به طوایف را خدشه‌دار کند، اظهار داشت: در راه وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان شهدای زیادی از جمله سردار شوشتری جان خود را نثار کرده‌اند و اگر صد‌ها شوشتری دیگر هم شهید شود اعتماد‌مان سلب نخواهد شد و قطعاً تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ضدانقلاب تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیست، افزود: دشمنان در شرایط مختلف با طراحی‌های گوناگون در تلاشند تا به اختلافات در منطقه دامن بزنند، اما به یاری خداوند و با هوشیاری ملت ایران و به ویژه مردم بصیر سیستان و بلوچستان نقشه‌های دشمنان همچون گذشته خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به شهادت سربازان در خطه سیستان و بلوچستان در راه دفاع از کشورمان تصریح کرد: دشمنان در این خطه از میهن عزیزمان سربازانی از نقاط مختلف از جمله خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و اراک به سیستان و بلوچستان را در راه دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی شهید کرده‌اند.

پاکپور با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاشند تا انسجام بین مسئولان و مردم را از بین ببرند، ادامه داد: افرادی که در این منطقه دست به اقدامات تروریستی می‌زنند عده‌ای مزدور و جانی‌اند که جیره‌خوار عربستانی‌ها محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به به ربوده شدن تعدادی از بسیجیان در "میل ۱۰۳" سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل ۱۰۳" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان گفت: باید بسیار هوشیار باشید چرا که دشمنان در این خطه از ایران اسلامی به عنوان یک هدف به سمت شما اشاره رفته‌اند و همه ما باید مراقب باشیم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیریم.
ارسال نظرات