نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توطئه های دشمن در تضعیف نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن در 2 بعد داخلی و خارجی در پی ضربه زدن به نظام و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۰۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست بزرگداشت یوم الله 13 آبان که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد گفت: امروز راه امام حسین (علیه السلام) طوفانی به پا کرده که با خود بنیان ظلم و کفر را بر می اندازد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اربعین را نجات بخش انسان های آزادیخواه دانست و افزود: اجتماع عظیم اربعین امروز نور امید را دل مقاومت تقویت می کند.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: ملت ایران، مردم یمن، فلسطین و همه انسان های آزادیخواه اربعین را بسترساز پیروزی جبهه حق می دانند.

وی همچنین به اهمیت راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: اهمیت و نقش این اجتماعات را نباید دست کم گرفت و از همه ظرفیت ها برای حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی باید بهره گرفت.

 امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه های دشمن در تضعیف نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن در 2 بعد داخلی و خارجی در پی ضربه زدن به نظام و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام نکونام افزود: دشمن بدنبال ایجاد القائاتی در جامعه است که مشکلات اقتصادی و معیشتی را بر گردن نظام بیاندازد اما مردم کشور همواره هوشیار بوده و فریب این فتنه ها را نمی خورند.

وی اظهار داشت: دشمن در بعد خارجی نیز بدنبال کمرنگ کردن حضور ایران در منطقه و تضعیف جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در صحنه، بیان داشت: مردم را باید به صحنه آورد تا به دشمنان نشان دهیم مردم نظام خود را از دل و جان دوست دارند.

حجت الاسلام نکونام، ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف را از دیگر فتنه های دشمن برشمرد و گفت: دشمن اگرچه در پی نفوذ در کشور است اما نباید در این موضوع اغراق کرد و نفوذ دشمن را بزرگتر از آنچه که هست نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک اجتماعات بزرگی همچون اربعین حسینی و راهپیمایی 13 آبان می توانند در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش موثری داشته باشد.

ارسال نظرات