امام جمعه تربت حیدریه:

راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی بزرگترین همایش تشیع و استکبار ستیزی جهان اسلام است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی نمایش قدرت جهان اسلام و بهترین فرصت برای معرفی تشیع با مکتب ناب عاشوراست و فرصتی فراهم کرده که مردم این مکتب سازنده را مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع فرمانده هان پایگاه‌های بسیج حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا تربت حیدریه اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی نمایش قدرت جهان اسلام و بهترین فرصت برای معرفی تشیع با مکتب ناب عاشوراست و فرصتی فراهم کرده که مردم این مکتب سازنده را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: حقیقت این همایش جهانی آن است که مردم با عزت حسینی و پیام آوران این عزت که بیانگر عزت و کرامت انسانی در گرو دلدادگی خدا و دست رد به قدرت‌های پوشالی استکباری جهان آشنا شوند.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان کرد: این عزت و کرامت انسانی برای احیای ارزش‌های والای اسلامی با تسلیم شهادت امام و اصحاب باوفایش و به اسارت درآمدن اهل بیت علیه السلام ایشان به بالاترین حد اعلی رسید که بیانگر فرهنگ ایثار و شهامت و شهادت است.

خطیب جمعه تربت حیدریه از ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بعنوان دومین پیام این راهپیمایی عظیم یاد کرد و گفت: این اجتماع بزرگترین همایش استکبار ستیزی جهان اسلام است که مسلمین با فرهنگ ناب حسینی برای حاکم شدن ارزش‌های اسلامی بر جهان تلاش می‌کنند.

وی از وحدت جهان اسلام با فرهنگ و نژاد و مذاهب مختلف را سومین پیام همایش جهانی اربعین حسینی دانست و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم از ۴۰ کشور دنیا در این همایش حسینی، شرایطی فراهم شده تا مسلمانان با هماهنگی و وحدت کلمه در برابر صهیونیزم و استکبار قدرت خود را نشان دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها