مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: یکی از دغدغه‌های بهزیستی، فراهم‌آوردن زمینه حضور معلولین در برنامه‌های ورزشی است.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۱۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فاطمه زهرا توکلی  امروز در مراسم گرامی‌داشت روز ملی پارالمپیک که در ورزشگاه تختی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص ورزش معلولین برنامه‌های خوبی در سازمان بهزیستی داریم چرا که بخش عمده این افراد از فعالیت‌های ورزشی مختلف استقبال می‌کنند و طی مسابقات اخیر پارالمپیک تعدادی از معلولین ورزشکار استان توانستند مقام‌های جهانی را کسب نمایند.

مدیرکل بهزیستی لرستان هدف از برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز ملی پارالمپیک را تجلیل از ورزشکاران معلول استان عنوان و تصریح کرد: ضمن اینکه درصدد نهادینه‌سازی فرهنگ اقبال به ورزش در جامعه مخاطب نیز هستیم.

توکلی بیان اشت: معتقدیم که ورزش یکی از موثرترین راهکارها در جهت توانمندسازی معلولین است و امروزه این مهم به مفهوم دیده‌شدن از طریق ورزش به راحتی محقق می‌شود.

وی کسب مقام‌های استانی و ملی در زمینه‌های مختلف را انگیزه موثری برای معلول خواند و افزود: به همین منظور یکی از دغدغه‌های بهزیستی، فراهم‌آوردن زمینه حضور معلولین در برنامه‌های ورزشی است.

مدیرکل بهزیستی لرستان یادآور شد: ورزشکاران معلول استان علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات بارها توانسته‌اند در میادین جهانی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات