همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک با رئیس اداره ورزش وجوانان سیریک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۲۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز سرگردپاسدار سیدحسن فاطمی فرمانده وحجت الاسلام محمدسهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک با ابراهیم آیین پرست رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک دیدار کردند.

سیدفاطمی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ابراز کرد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک آماده هرگونه همکاری با اداره ورزش و جوانان در زمینه فعالیت های ورزشی با استفاده از ظرفیت های بالای سالن های ورزشی وبسیجیان پایگاه های مقاومت می باشد. 

آیین پرست نیزاظهار داشت، این اداره با توجه به مناسبت های ملی سال همواره در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر فعالیت های خوبی را با حضور ورزشکاران بسیجی انجام داده  که از مهمترین انها می توان به ورزش های رزمی،مسابقات فوتبال و فوتسال،والیبال و ووشو و تکواندو ونیز همایش های پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی اشاره کرد.

رییس اداره ورزش وجوانان سیریک ضمن بیان این که ورزش لازمه ی سلامتی، پویایی ونشاط جامعه است تصریح کرد، همواره آماده اجرای برنامه های متنوع ورزشی در شهرستان سیریک و همکاری با بسیج خواهدبود.

درپایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک با اهدای لوح از زحمات وهمکاری ابراهیم آیین پرست با مجموعه بسیج وسپاه شهرستان قدردانی نمود.

 

 

ارسال نظرات