حجت‌اله صیدی گفت: بانک صادرات طی سال‌های اخیر از استرس تست‌های زیادی با موفقیت بیرون آمده که این موفقیت در سایه کار تیمی و همکاری همکاران در بخش‌های مختلف  به دست آمده و بانک را همچنان در اوج نگاه داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۲۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در جمع کارکنان استان مرکزی، با بیان این مطلب افزود: تنها چیزی که می‌‌تواند بانک‌ها را به سوددهی برساند، مدیریت است و سایر ابزارها در خدمت این مدیریت قرار می‌گیرند با این حال مدیرعامل، مدیر استان یا حتی مدیر یک شعبه نیز به تنهایی قادر به موفقیت در این مسیر نیست از این رو در تمامی سازمان‌های مالی بزرگ با یک مدیریت تیمی می‌توان به موفقیت رسید.
صیدی که برای انجام مراسم معارفه مدیریت جدید  بانک صادرات ایران در استان مرکزی حضور یافته بود، گفت: در دنیا وقتی می‌خواهند میزان استقامت بانک‌ها را بسنجند، آزمون پایداری یا «استرس‌تست» انجام می‌دهند استرس‌ها یا ضربه‌هایی به بانک وارد می‌کنند. بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر  با استفاده از مدیریت قوی از این آزمون‌ها سرافراز بیرون آمده است.
وی با اشاره به ایجاد بنیان‌های قوی و پایدار بانک صادرات ایران توسط مرحوم مفرح، گفت: این مدیریت است که قطار سازمان‌های مختلف را در ریل خودش قرار می دهد و در ٦٧ سال گذشته تیم مدیریت این بانک از روسا و کارکنان شعب گرفته تا مدیران میانی و عملیاتی و مدیران استان‌ها همه در میدان بوده تا بانک بزرگ و مردمی صادرات ایران بتواند از همه بحران‌ها و مسایل و مشکلات حادث شده، سربلند بیرون بیاید.
وی تصریح کرد: این بانک با همت کارکنانش از وضعیت پیچیده سال‌های ٩٥ و ٩٦ بیرون آمده و وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم، می‌توان گفت که موفق بوده و جلو آمده ایم اما همچنان برای دستیابی به اهداف پیش‌رو تلاش و کوشش با شدت بیشتر ادامه دارد.
صیدی در این مراسم  استان مرکزی را به دلیل داشتن صنایع بزرگ دارای ظرفیت‌های قوی اقتصادی عنوان کرد و افزود: این استان به دلیل جریان نقدینگی فراوان، امکان خدمت‌رسانی بیشتری برای بانک صادرات ایران را فراهم می‌کند که باید در خدمت به اقتصاد کشور از این فرصت بهترین استفاده را کرد.
وی هدایت بهتر منابع بانک در این استان برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی را از جمله ماموریت‌های اصلی بانک عنوان کرد و افزود: خدمات ممتاز بانک باید در استان مرکزی از طریق وصول مطالبات و تزریق مجدد منابع به اقتصاد استان در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه مشتری باید از همکاری با بانک احساس خرسندی و رضایت داشته باشد، بر خدمت‌رسانی کامل و رفع تمامی نیازهای مشتریان با توجه به طرح‌ها و خدمات متنوع بانک، تاکید کرد.

در این مراسم حکم مدیریت شعب استان مرکزی بانک صادرات ایران توسط حجت‌اله صیدی به ایرج جعفری کوچنانی ابلاغ شد.

ارسال نظرات