محمد فرخی
فرمانده سپاه استان تهران در دیدار با بسیجیان قرچک؛
فرمانده سپاه استان تهران با بیان اینکه بسیج سازندگی می تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند، در تبیین شاخص های کار جهادی گفت: اخلاص البته با عیار بالا اولین نشانه کار جهادی است.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۲۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان تهران عصر امروز در اولین سفر شهرستانی خود با بسیجیان و پاسداران سپاه 15خرداد شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: نباید تجربه 40 ساله انقلاب را زیر پا گذاشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با یادآوری اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ شروع شد و به اینجا رسیده است، حقانیت انقلاب، مردم را دور خود جمع کرد و با هدایت آنها باعث موفقیت خود شد که متأسفانه ما امروز از اهمیت این روش خیلی غفلت کرده ایم.

وی با تشریح سبک زندگی آدمهای بزرگ، اذعان کرد: اصل کار هیچ کدام از آنها بر پایه بودجه و امکانات نبوده است، آیا امام(ره) برای شروع کار انقلابی خود درخواست بودجه و تجهیزات داشت؟ این روحیه انقلابی و مشارکت مردم است که خیلی اهمیت دارد.

حسن زاده با بیان اینکه بسیج سازندگی می تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند، در تبیین شاخص های کار جهادی گفت: اخلاص البته با عیار بالا اولین نشانه کار جهادی است.

وی با اشاره به سبک زندگی شهید حسین همدانی، اخلاص بالا را دلیل برکت زندگی او دانست و افزود: ماندگاری و توسعه یافتن از ویژگی های کار جهادی و با اخلاص است.

این مقام مسئول خطاب به جهادگران بسیجی بیان کرد: هر جا کار خوبی انجام دادید که رضایت خدا را به همراه داشت و تصورتان این بود که این کار مورد تأیید مقام معظم رهبری است؛ هرچه مخالفت ها در پس آن بیشتر شد از صحت کار خود مطمئن شوید و همت خود را مضاعف کنید و به کار خود ادامه دهید.

وی اضافه کرد: در اداره امور جامعه وقتی مشکلات بیشتر و امکانات کمتر می شود باید توان را در کار جهادی بیشتر کرد، در کار جهادی وجود مخالفتها و ممانعتها عادی است.

فرمانده سپاه استان تهران با اشاره به اینکه وجود بخشی از مشکلات در جامعه طبیعی است، مطرح کرد: گاهی اوقات هرچه بودجه بیشتر شود، درخواستها بالاتر رفته و بعضاً مشکلات پا برجا می ماند.

وی با ابراز اینکه وظیفه ما شتاب دادن به پیشرفت امور است، تصریح کرد: نمی توان گفت تجهیزات و حضور نیروی انسانی مهم نیست اما نباید معطل این موضوعات ماند، اینها روند کار را عقب می گذارند، هرچند این ها لازم است اما اصل نیست.

گفتنی است در ابتدای جلسه سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان ارائه داد./پایان

ارسال نظرات