بازدیدفرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از زائر سرای امام رضا

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از روند خدمت رسانی خادمین افتخاری در راستای تکریم از زوار پاکستانی از زائر سرای امام رضا(ع) شهرستان زاهدان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۳۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه بازدید از قسمت‌های مختلف زائرسرای امام رضا(ع) در زاهدان  گفت: استان سیستان و بلوچستان استانی است که با وجود قومیت‌های مختلف فارس و بلوچ افتخار میزبانی از زوار پاکستانی را از ۲۶ مهر ماه در راستای تکریم و خدمت رسانی را دارند که به لطف خداوند این خدمات به نحو شایسته انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته مردم استان اعم از فارس و بلوچ شیعه و سنی گوشه‌ای از وحدت  انسجام و همدلی خود را به نمایش گذاشته اند و این وحدت خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: در سال جاری اقدامات و خدمات ارزنده‌ای از سوی خادمین به زوار غیر ایرانی ارائه شده است که این خدمت نسبت به سال گذشته خوب بوده و با یاری خدا و همکاری ارگان‌ها و کمک‌های مردمی کم بودی نداریم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارگان‌ها تمام توان و ظرفیت خود را به منظور رسیدگی بهتر به زائرین پاکستانی به کار گرفته اند تا خاطره خوبی از استان و کشور را با خود به کشورشان به یادگار ببرند.
ارسال نظرات