رئیس ستاد اقامه نماز لرستان گفت: خوشبختانه ادارات استان در بحث اقامه نماز وضعیت خوبی دارند و تعداد کمی از ادارات در این حوزه کوتاهی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۳۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد چراغی امروز در گردهمایی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی لرستان با اشاره به اینکه  باید دریافتی ائمه جمعه در ادارات در استان یکسان‌سازی شود. افزود: بحث اقامه نماز تنها در صورتی که مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را انجام دهند رونق می‌گیرد که خوشبختانه ادارات استان در بحث اقامه نماز وضعیت خوبی دارند و تعداد کمی از ادارات در این حوزه کوتاهی می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان اظهار کرد: برای جذب کارکنان ادارات باید ائمه جماعت سخنرانی‌های خود را کوتاه اما در عوض  غنی از مسائل دینی انجام دهند که انجام این کار باعث شرکت گسترده‌تر کارمندان در اقامه نماز جماعت می‌شود.

چراغی با تأکید بر عدم دخالت ائمه جمعه در حوزه‌های کاری کارمندان، تصریح کرد: ائمه جماعات باید در حوزه کاری ادارات دخالت نکنند و در صورتی که با کارمندان سازمان مربوطه ارتباط خوبی ندارند اقدام به جابجایی با سایر عزیزان از طریق مراجعه به ستاد اقامه نماز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات