خبرهای داغ:
دبیر برگزاری یادواره شهدای روستای خانمیر آذرشهر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای این روستا، گفت: یاد و نام شهدا را باید همواره در برابر تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

رقیه خواجه محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امروز با وجود تبلیغات بی وقفه دشمنان و ایجاد شبهه در افکار عمومی به ویژه نسل جوان و نوجوان، برگزاری یادواره ها موجب آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا ضمن اینکه موجب ماندگاری یاد و خاطره شهدا می شود، مروج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه است.

خواجه محمدی اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا منحصر به زمان خاصی نیست بلکه باید در هر زمان از طریق برگزاری یادواره شهدا، برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا که برای دفاع از وطن از هستی خود گذشتند، تلاش کرد.

فرمانده پایگاه نسیبه بیان کرد: روستای خانمیر 12 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده شهدای این روستا در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی برگزار می شود.

خواجه محمدی تاکید کرد: پاسداری از خون شهدا و حرکت در راه آن ها وظیفه مهمی است که برعهده تک تک ماست و باید تا جان در بدن داریم، از این امر مهم غافل نشویم.
یادواره شهدای روستای خانمیر، روز چهارشنبه دوم آبانماه 97، با حضور خانواده شهدا و مسئولان محلی و شهرستانی در مسجد جامع روستای خانمیر برگزار خواهد شد.
روستای خانمیر از توابع آذرشهر آذربایجان شرقی، در فاصله دو کیلومتری این شهر قرار دارد.

ارسال نظرات