جمعیت خیریه قلب های سبز همانند سال های گذشته حضور فعالی در نمایشگاه کتاب تبریز دارد.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۵۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، گفت: تمام هزینه های این موسسه از طرف خیرین عضو و با پشتوانه مردمی تهیه می شود و حضور در نمایشگاه بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد. 

علی دل جوان، اظهار کرد: جمعیت خیریه قلبهای سبز با فروش تابلوهای نقاشی کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش این موسسه و فروش کتاب های اعضا، تابلو و مجسمه، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز – در سالن شهریار حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت خیریه قلب های سبز اولین موسسه خیریه در زمینه آموزشی - تحصیلی است که در حوزه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در تبریز فعالیت می کند. این موسسه در دو حوزه دانش‌آموزان مستعد تحصیل و کودکان مبتلا به سرطان فعال است. 

به گفته علی دل جوان، خیریه قلب های سبز در دو حوزه خدمت رسانی می کند و سعی شده است در کنار حمایت از مسیر درمان کودکان مبتلا به سرطان، سمت و سوی کار به طرف بازسازی روحیه خانواده ها هدایت شود. 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظرات