مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برای توسعه کشور از ظرفیت های موجود استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۷۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: کسی که شهدا را یاد کرده و درصدد دنبال کردن راه و مشی آنهاست نبایستی در مادیات غرق شود چرا که این دو مقوله با یکدیگر به معنای واقعی کلمه منافات دارند.

وی با بیان اینکه نه تنها در  زمان حاضر بلکه در طول تاریخ کسانی بودند که در ابتدا ادعای دین و ایمان داشتند ولی نتواستند تا آخر بر ایمان خود استوار بمانند، اضافه کرد: در دوره کنونی نیز چنین است افراد زیادی در نخستین سال های پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ادعای انقلابی گری داشتند ولی نتوانستند که تا آخر در این راه ثابت قدم باقی بمانند.

این مسئول خاطراتی را از حضرت امام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ذکر کرد و گفت: در آن دوره زمانی اقشار مختلف مردم فوج فوج به انقلابیون می پیوستند به طوری که نسل جوان نیز همراه و همگام با حضرت امام بوده و حتی ره صد ساله را یک شبه پیمودند و خیلی از آنها به فیض شهادت نائل آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اینکه امروز زمان عمل کردن به شعارهاست، اضافه کرد: از فرصت های موجود در کشور همچنین از ظرفیت هایی که داریم باید حداکثر استفاده را به عمل آوریم تا اینکه ایران اسلامی هر روز در مسیر اعتلا و شکوهمندی قرار گیرد.

سرایی با بیان اینکه ایران اسلامی را در همه زمینه ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید رشد داده و به سر منزل مقصود برسانیم، اظهار کرد: این مهم در سایه تعامل، هم افزایی و همکاری دو جانبه امکان پذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات