سردار حسینی عنوان کرد: وضعیت مرز هم اکنون روال عادی خود را طی می کند و عبور مرور زائران از مرز مهران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است
کد خبر: ۹۰۷۰۵۸۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ، با اشاره به حادثه طوفان سهمگین شب گذشته در مرز مهران گفت: سپاه بلافاصله بعد از شروع طوفان و شدت بارش ها تمامی امکانات خود در مرز را در اختیار زوار اربعین قرار داد.

وی اظهار کرد: در این راستا حسینیه سپاه مستقر در اردوگاه سپاه امیرالمومنین (ع) واقع در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی بعنوان تنها سرپناه امن در طی شب گذشته در اختیار زائران قرار گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: بلافاصله بعد از اسکان زائران در حسینیه سپاه مستقر در مرز، سایر امکانات دیگر از جمله پتو در اختیار آنان قرار گرفت؛ اگرچه امکانات ما بر اثر شدت طوفان و باران از بین رفت.

حسینی ادامه داد: به منظور اسکان زائران در منازل مردم نیز پیام های مرتبط با این موضوع از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم رسید تا از ورود حجم سنگین زوار به مرز جلوگیری به عمل آید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین بیان کرد: تمامی این خدمات در حین طوفان و شدت باران به زائران ارائه شده و هدف این بود که زائران در آن شرایط سخت و بحرانی بی سرپناه نمانند.

حسینی عنوان کرد: وضعیت مرز هم اکنون روال عادی خود را طی می کند و عبور مرور زائران از مرز مهران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی گفت: اگرچه در شب گذشته به علت شدت طوفان مرز به صورت موقت بسته شد اما بعد از عبور شرایط بحران، مرز مجدد باز شد.

حسینی اضافه کرد: همچنین درخواست شده تا از دستگاه های اجرایی ظرفیت خود را برای تامین نیازمندی ها در مرز به کار گیرند.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: موکب هایی که در طی شب گذشته و بر اثر طوفان دچار آسیب شدند مجددا فعالیت خود را آغاز و کار خدمت رسانی به زوار را انجام می دهند.

 

ارسال نظرات