معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور از بازدید ۱۰۰۰ استاد دانشگاه از مراکز ویژه علمی و فنّاوری کشور خبر داد و گفت: این رقم تا پایان سال حداقل به ۳۰۰۰ نفر خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۴۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

بازدید ۱۰۰۰ استاد دانشگاه از مراکز ویژه علمی و فنّاوری کشور

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر جلیل دارا گفت: با گذشت ۴ ماه از اعلام رسمی آغاز برنامه ملّی «راهیان علم، فنّاوری و پیشرفت ایران»، ۱۰۰۰ تن از استادان دانشگاه های سراسر کشور، از مراکز علم و فنّاوری کشور بازدید کردند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به برتری جایگاه علمی کشور در میان کشورهای منطقه گفت: ما سعی داریم همه اساتید را از نزدیک با دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور آشنا کنیم و در کنار این بازدیدها، نشست های تخصصی نیز خواهیم داشت و از طرفی هم این بازدیدها موجب پیوند و تعامل بیشتر اساتید دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی خواهد شد.

 

دکتر دارا با بیان اینکه در آغاز بکار این برنامه ملّی، اعلام کردیم تا پایان سال جاری، ۲۰۰۰ نفر از استادان در قالب این طرح از مراکز مهمّ علمی و صنعتی کشور بازدید خواهند کرد، گفت: تاکنون ۱۰۰۰ نفر از استانهای مختلف در این طرح شرکت داشته اند که امیدواریم طبق وعده قبلی، این رقم را به ۳۰۰۰ استاد برسانیم.

 

ارسال نظرات