خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

دستگیری 4 سارق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری چهار سارق کابل‌های برق، خانه‌های باغی و خودرو و موتور سیکلت در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۷۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

دستگیری 4 سارق در نهاوندسرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های کابل و سیم برق در نقاط مختلف شهرستان، اکیپی از عوامل پلیس با سرکشی از ضایعاتی‌ها و فعال کردن منابع خبری موفق شدند یک نفر سارق 34 ساله ساکن نهاوند که دارای سوابق سرقت بود را شناسائی و در حین فروش سیم برق با ابزار و وسایل سرقت نظیر دستکش و انبر سیم‌بری دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری به سرقت 8 فقره سیم برق در 10 نقطه از شهرستان اعتراف کرد، که پس از تحویل به مراجع قضایی با قرار وثیقه کافی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: در پی نارضایتی‌های تعدادی از کشاورزان و باغداران مبنی بر سرقت خانه‌های باغی آنان مراتب شناسائی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع خبری سارق خانه های باغی که ساکن نهاوند است، شناسائی و دستگیر شد.

سرهنگ ساکی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به سرقت 13فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و بیان داشت از تاریکی شب و خالی بودن خانه باغی ها استفاده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تلاش‌ها و اقدامات پلیس در راستای شناسایی عاملین سرقت خودرو و موتورسیکلت مأمورین پلیس در سطح شهرستان فعال و با استفاده از نت بوک نسبت به استعلام وسائل نقلیه اقدام که در این راستا هشت دستگاه موتور سیکلت و دو دستگاه خودرو کشف و دو نفر سارق در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار