مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

انتقال پیام منشور حقوق زن مسلمان به سه زبان زنده دنیا

اصلانی گفت: پیام مقام معظم رهبری و منشور حقوق زن مسلمان به زبان عربی، انگلیسی و فارسی ترجمه و در اختیار زائرین اربعین غیر ایرانی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۸۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در ایام اربعین عنوان کرد: عضویت و مشارکت در برنامه ریزی‌های واحد خواهران ستاد اربعین و نیز اعزام مبلغ و مربیان احکام با همکاری ستاد عتبات تمامی استان‌ها انجام گرفت.

وی بیان کرد: استان‌های زائرپذیر مثل خوزستان، ایلام و کرمانشاه برنامه‌های فرهنگی و ویژه برنامه‌هایی به منظور بصیرت افزایی برای استقبال از زائرین عتبات در نظر گرفته اند.

اصلانی تصریح کرد: افرادی از بسیج خواهران به تهیه بروشور کنگره هفت هزار زن شهید، اجرای برنامه‎ها و نمایشگاه‌های فرهنگی برای زائرین اربعین پرداختند.

اصلانی اظهار داشت: استان‌های زائرپذیر، بروشور‌هایی با موضوع معرفی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی به زبان‌های عربی و انگلیسی ترجمه و در اختیار زائرین غیر ایرانی قرار می‌دهند.

وی در پایان گفت: پیام مقام معظم رهبری و منشور حقوق زن مسلمان به زبان عربی، انگلیسی و فارسی ترجمه و در اختیار زائرین غیر ایرانی قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار