خبرهای داغ:
مسوول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین
حجت الاسلام جباری عنوان کرد: نیروهای مسلح دشمنان خود را شناخته و با ولایت پذیری در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام جباری مسوول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین در مراسم بزرگداشت شهید آقایی که در حسینیه امامزاده حسین برگزار شد بیان کرد: شهدا سرمایه‌ها و صاحبان انقلاب هستند و ما هرچه داریم به برکت خون‌های پاک شهدا است و خدمتگزاری به خانواده شهدا هم‌تراز خدمت به خداوند است.
 
وی گفت: کوچکترین خدمت به شهدا، بزرگداشت یاد و‌ نام شهداست و هر ملتی که در راه خدا جهاد کند پیروز است و بقای انقلاب و نظام ‌و ارزش‌های دینی وابسته به جهاد است.
 
مسوول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: احسان از ویژگی‌های نیروهای مسلح بوده که خداوند در قرآن کریم بر این امر تاکید کرده و این امر در تمام اتفاقاتی که در تاریخ کشور پیش امده نمایان است. در زلزله کرمانشاه سپاه و ارتش هر آنچه داشتند، در راه خدمت به خانواده های زلزله زده دریغ نکردند و نیروهای مسلح بر ملت خود افتخار می‌کند.
 
حجت الاسلام جباری عنوان کرد: نیروی انتظامی در بین نیروهای مسلح دارای هوشیاری، اقتدار، حکمت و تدبیر است. بالاترین حریم جامعه، مردم هستند و ضابطان دستگاه قضایی با تعامل نیروی انتظامی در راستای امنیت جامعه فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح دشمنان خود را شناخته و با ولایت پذیری در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.

 

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها