مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف کمک به بنگاه‌های اقتصادی برای ورود به بازارهای جهانی پیگیر ایجاد شرکت مدیریت صادرات در استان هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۸۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
سید هاشم موسوی جهان آباد اظهار داشت: تلاش برای ایجاد شرکت مدیریت صادرات در کهگیلویه و بویراحمدیکی از راه‌های توسعه صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط ایجاد شرکت مدیریت صادرات بوده که تاکنون در این استان مغفول مانده است.
سید هاشم موسوی جهان آباد اظهار داشت: در چند دهه اخیر پیشرفت‌های اقتصادی و صنعتی به سرعت در حال حرکت بوده که برای جلوگیری از روند کند شدن این سرعت باید به فکر دستیابی به بازار‌های مناسب با هدف ایجاد رقابت پذیری باشیم و در غیر این صورت محکوم به شکست است.
موسوی جهان آباد یکی دیگر از اولویت‌های خود را توانمندسازی فعالان خوشه دستبافت‌ها عنوان کرد و افزود: در این راستا پیگر هستیم منابع تسهیلات توسعه اشتغال روستایی را به سمت دست بافته‌ها سوق دهیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت ایجاد خوشه‌های صنعتی ابراز کرد: خوشه‌های صنعتی ایده‌ای بوده که در یک منطقه جغرافیایی بیش از ۳۰ واحد باشد خوشه‌ای در نظر گرفته شود تا نقاط فشار پیدا و به صورت جمعی مشکلاتشان را برطرف کنیم.
موسوی جهان آباد با اشاره به اینکه خوشه‌های در نظر گرفته‌ایم تا مرحله به مرحله مشکلات برخی واحد‌های صنعتی برطرف شود، بیان کرد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.
وی ادامه داد: بنا داریم برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکسری مشوق‌هایی را ایجاد کنیم که امیدوارم منتج به نتیجه شود.
ارسال نظرات