جمعی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی صبح امروز با حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به ورزش پرداختند.عکس / اسحق باقرزاده
کد خبر: ۹۰۷۰۷۹۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه‌های مختلفی از روز گذشته در سطح استان در حال برگزاری است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

صبح امروز برنامه ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ورزش صبحگاهی امروز که به مناسبت هفته تربیت بدنی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و با هماهنگی هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد گفت: شادی و نشاط با ورزش یکی از راه‌های توسعه هر جامعه‌ای است.

علی‌محمد احمدی با تاکید براینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد افزود: ورزش همگانی در استان باید توسعه یابد و از این ورزش بیشتر استفاده کنیم.

استاندار با بیان اینکه در ایران ۳۰ درصد و دیگر کشور‌ها ۷۰ درصد از مردم ورزش همگانی در برنامه روزانه خود دارند گفت: کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری از استان‌های دیگر قابلیت‌های بیشتری برای انواع ورزش‌ها به خصوص ورزش همگانی را دارد.

وی از استمرار برنامه‌های ورزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و افزود: با توجه به نقش ورزش در سلامتی و توسعه یک شهر و استان این روند ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات