خبرهای داغ:
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما برای اربعین آمادگی کامل را برای کمک رسانی به زائرین حسینی داریم. تجهیزات و بالگردهای هوانیروز مانند سال گذشته برای پشتیبانی هوایی زائرین که از ایران به سمت عراق می روند آماده است.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۱۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرسرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری "دانشجو" گفت: ما برای اربعین آمادگی کامل را برای کمک رسانی به زائرین حسینی داریم.  تجهیزات و بالگردهای هوانیروز مانند سال گذشته برای پشتیبانی هوایی زائرین که از ایران به سمت عراق می روند آماده است. همچنین اورژانس و نیروی انتظامی در این جهت با ما همکاری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در غرب و جنوب غرب کشور برنامه ریزی خوبی شده و بالگردها از زائرینی که در این مناطق حرکت می کنند حراست می کند، افزود: ما علاوه بر امدادرسانی امنیت زائرین را تامین می کنیم. اگر در طول مسیر تعرضی رخ دهد ما آمادگی لازم را جهت پشتیبانی زائرین خواهیم داشت.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: امیدواریم امسال با حضور بیشتر مردم ایران پرچم امام حسین(ع) بیش از پیش به اهتزاز درآید و ایران به عنوان نماینده و پرچم دار اسلام معرفی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها