مصطفی برزگر
جانشین فرمانده کل سپاه ، در جلسه ستاد اربعین مطرح کرد/
سردار سلامی ، عنوان کرد: شرایط بایدطوری فراهم شود که کسانی را که نذورات دارند و یا علاقمند هستند که به زائرین کمک کنند بدون محدودیت و طبق یک برنامه جامع ، فعالیت خود را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۱۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه ، در جلسه استانی اربعین در مرز مهران گفت: تلاش های امنیتی ، اول از همه در گرو ایجاد هماهنگی و همدلی و هم فکری بین نهادهای برقرار کننده امنیت است که خداروشکر تمام نهادها در این زمینه با داشتن وظایف متعدد  به نحو احسن انجام وظیفه می کند

وی بیان کرد: همه نهادها در پیاده روی بزرگ اربعین با جان و دل در انجام وظایف خود تلاش می کنند تا زائرین با آرامش خاطر و بدون هیچ مشکلی تردد کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: در جریان طوفان شب گذشته که اتفاق افتاد ، گرچه در ظاهر تلخ بود ولی در بطن خود حکمت های بزرگی را داشت و نشان داد زیر ساخت های فعلی باید از وضعیت عادی خارج شوند و جوری تقویت شوند که آمادگی کامل را در برابر تمام شرایط داشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه ، افزود: سپاه ، در طوفان شب گذشته تمام امکانات خود را برای امداد رسانی به زائرین به کار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: باید برای مواجهه با شرایط مختلف جوی، امنیتی، پیش بینی و آسیب شناسی لازم انجام شود و باید در زمینه ایجاد سوله ها و اسکان ثابت زائرین ، برنامه ریزی شود و سپاه هم آمادگی دارد در این زمینه کمک کند.

سردار سلامی افزود: آنچه را که موقعیت را برای ما آسان می کند این است که باید یک طرح جامع در زمینه خدمات رسانی به زائرین اربعین ، از جمله خدمات امنیتی، ترافیکی ، اسکان و ... را با برنامه ریزی های مناسب و لازم ،  اجرا شود.

وی در پایان گفت : شرایط بایدطوری فراهم شود که کسانی را که نذورات دارند و یا علاقمند هستند که به زائرین کمک کنند بدون محدودیت و طبق یک برنامه جامع ، فعالیت خود را انجام دهند.

 

 

 

ارسال نظرات