معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه:

هدف آمریکا از تحریم ها ایجاد تفرقه در کشور است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 13 آبان این شهرستان با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام ملی در برابر توطئه های دشمنان گفت: هدف آمریکا از تحریم های یک جانبه، ایجاد تفرقه و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۲۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمودی افزود: حضور مردم در صحنه های خطیر، خط بطلانی بر نقشه ها و شیطنت های آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن خواهد بود.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نشان دهنده عزم ملت ایران برای دفاع از آرمان های اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان است.
محمودی افزود: با بسیج امکانات و فراهم کردن زمینه حضور گسترده آحاد مردم در این مراسم، باردیکر توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: توطئه امروز آمریکا و استکبار جهانی، القای فشار، ناکارآمد نشان دادن مسوولان نیز اجرای جنگ روانی علیه ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام طالعی افزود: خروج آمریکا از برجام، ایجاد نارضایتی بین مردم با استفاده از فشارهای اقتصادی و معیشتی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه، همه از توطئه های استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه دانشگاه ها و حوزه ها خاستگاه فکر و اندیشه هستند لذا حضور دانشگاهیان و دانش آموزان نشان دهنده پشتوانه محکم مردمی نظام اسلامی در برابر نقشه های شوم دشمنان است.
فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: مردم و جوانان با شرکت در راهپیمایی این روز، اتحاد و انسجام خود را در برابر تهدیدها و تحریم ها نشان خواهند داد.
 رضا سامی افزود: مراسم 13 آبان امسال با راهپیمایی دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار مراغه در مسیر میدان شهدای طلوع فجر تا میدان 17 شهریور انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار