خبرهای داغ:
معاون موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران:
جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان و معاون موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران گفت: بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی در مهران ارائه می شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۳۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، روایتگری دلدادگی بسیجیان استان سمنان به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) آسان نیست؛ این روز‌ها بسیجیان کویر به عشق اباعبدالله الحسین (ع) از سمنان تا مهران مشق خدمت می‌کنند.
مجید معینی، جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان و معاون موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی سمنان در مهران، در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان، با اشاره به وقوع طوفان ۲۹ مهرماه در مرز مهران اظهار کرد: شرایط در حال حاضر خوب است و با قوت به مردم خدمات‌رسانی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هنگام وقوع طوفان سهمگین در مهران اوضاع اصلاً خوب نبود و موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مرز مهران دچار مشکلاتی شدند که پیش‌بینی‌نشده بود، افزود: برای خدمات‌رسانی به زائران با مشکلات زیادی مواجه بودیم؛ اما در هر صورت زائران را اسکان دادیم.
جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان ادامه داد: هم‌اکنون وضع بهتر است و زائران در حال تردد هستند و به سمت مرز می‌روند.
معینی با اشاره به اینکه خدمات‌دهی و امدادرسانی به زائران در مرز مهران هر روز بیش از روز قبل تقویت می‌شود، تصریح کرد: ایستگاه‌های صلواتی در مسیر برپا شده و با چای و غذا مشغول خدمات‌رسانی به زائران هستیم و تا غروب موکب‌های طوفان‌زده را نیز برقرار می‌کنیم.
جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی عظیم اربعین پرشور است، تصریح کرد: امروز که در مهران هستیم، انگار دیشب هیچ اتفاقی نیفتاده است و هیچ‌کدام از زائران به خاطر شرایط آب و هوایی به مبدأ‌های حرکتی خود برنمی‌گردند و خیل عظیم جمعیت به سمت مرز در حال حرکت هستند.
معینی با بیان اینکه در موکب‌ها خدمات مختلفی را به زائران ارائه می‌دهیم، تأکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین پیام مهمی برای استکبار جهانی دارد و دشمن باید بداند که مردم ایران با ۱۰ برابر این طوفان‌ها هم از مسیر خارج نمی‌شوند و ما هم به زائران امام حسین (ع) بهترین خدمت را ارائه می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها