اربعین نماد بزرگی است درسراسر کشور که پیروجوان شرکت میکنند این یک مانور بزرگ است
کد خبر: ۹۰۷۰۸۳۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار حسین نجات در نشست خبری هیئت رزمندگان اسلام مطرح کرد: مردم عراق و بخصوص عشایر در خاک عراق با هرچیز حتی یک لیوان آب از زائران ایرانی درحال پذیرایی هستندحدود 10الی 20 میلیون زائر وارد عراق میشود که مردم عراق با دل و جان ازآنها پذیرایی میکنند.

سردارنجات گفت:ما درسراسر کشور حدود 1000 شعبه داریم به همه آنها ابلاغ  شده است که هر شعبه با یک کاروان 40 نفره وارد خاک عراق شود هرکاروان داری یک نفر روحانی و یک نفر مداح هستند.

وی افزود:تاکید ما براین است که حداکثر جوان ها دراین کاروان ها شرکت کنند این کاروان ها برای یکهفته در مراسم اربعین شرکت میکنند که برای این کاروان ها دو کتاب تهیه شده است [عاشورایی دوباره]  برای روحانی های کاروان و کتاب دیگر تحت عنوان [درطلب حق تو]  برای مداحان جوانی که با کاروان ها همراه هستند.

سردار نجات پیرامون سهولت گذر های مرزی برای کشور های همسایه گفت : همکاران ما درحال تلاش هستند تا کسانی که برای زیارت کربلا از کشور های همسایه از ایران گذر میکنند به راحتی بروند و مشکلی نداشته باشند میزبان اصلی عراقی ها هستند درهرجایی که عراق نیاز به کمک داشته باشند ما درکنارشان هستیم .

مسئول ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام درادامه گفت: در هفتاد نقطه ازخاک عراق یک کار فرهنگی را  انجام میدهیم  که برای موکب های عراقی یک مانیتورتهیه شده که به اضافه یک فلش تحویل موکب ها میشود تا با محتوایی که ازقبل درون فلش ها قرارداده شده به نمایش گذاشته شود.

 

 

 

ارسال نظرات