مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تهیه و راه اندازی نرم افزار اندرویدی «کیلووات شمار» در این شرکت برای نخستین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی، گفت: این نرم افزار نسخه مشابهی نداشته و به عنوان یک نوآوری در بخش خدمات مشترکین مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نرم افزار کیلووات شمار، توسط کارشناسان این شرکت، طراحی شده و تست نسخه دیماندی این نرم افزار به پایان رسیده است.

کاظمی در خصوص نرم افزار کیلووات شمار اظهار داشت: به دلیل استقبال همکاران از نسخه آمپری نرم افزار که با نام آمپریال برای استفاده همکاران و متقاضیان طراحی گردیده بود، بر آن شدیم تا نرم افزاری با همان کارایی برای محاسبه هزینه برقراری انشعابات دیماندی نیز تهیه نماییم.

وی اظهار داشت: از جمله ویژگی های این نرم افزار محاسبه هزینه برقراری انشعابات دیماندی (اولیه و ثانویه)، ارسال نتیجه محاسبات از طریق پیامک و تبدیل واحد اسب بخار به واحد کیلووات، تبدیل آمپر به کیلووات و امکان مشاهده آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل‎های شرکت توانیر در صورت اتصال به اینترنت می باشد.

 با استفاده از این نرم افزار امکان محاسبه سریع هزینه برقراری انشعابات دیماندی که محاسبه آن در گذشته  با استفاده از فرمول های خاص انجام می گرفته و زمانبر بود در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

 نسخه آمپری نرم افزار در سال 1395 به عنوان یکی از نوآوری های شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نمایشگاه پژوهشگاه نیرو در تهران ارائه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها