خبرهای داغ:
در دیدار با امام جمعه محترم شهرستان آرادان عنوان گردید؛

چرا ما، در کشور های مهمی چون چین و هند سفیر نداریم؟

در دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با امام جمعه شهرستان آرادان مطرح شد: چرا ما در کشورهای مهمی چون چین و هند سفیر نداریم؟
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان به همراهی جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین جلیل شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، تعدادی از دانشجویان بسیجی نیز حضور داشتند، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و الامسلمین شریفی نیا گفت: باید توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جدی گرفت، هرجند تا به امروز دشمن در این زمینه نتوانسته توفیقاتی به دست آورد.
وی منشا بسیاری ازین مشکلات داخلی و به خصوص معضلات اقصادی را از سوئ مدیریت عنوان نمود و افزود: این سوء مدیریت‌ها باعث ایجاد ناامیدی در میان مردم می‌شود.
امام جمعه آرادان در ادامه با انتقاد از سیاست‌های غلط دولت در زمینه ارتباط با کشور‌های شرقی خاطر نشان کردند: چرا در زمینه ارتباط با کشور‌های مهمی، چون چین و هند سفیر نداریم؟ آیا واقعا افرادی به منظور انتصاب به این سمت‌ها وجود ندارند؟
وی در ادامه با توجه به حجم گسترده مراودات با این کشور‌ها خاطر نشان کرد: آیا اگر سفارت خانه‌های ما در اروپا نیز دچار همین مسئله می‌گردید، دولت همین برخورد را می‌داشت؟
حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا در انتها امید اصلی مردم را بعد از خداوند تبارک و تعالی، سپاه، بسیج و نیرو‌های انقلابی عنوان نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها