جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و بحمدالله مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۶۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از سپاه نیوز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز (دوشنبه ۳۰ مهرماه) در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه همکاری و همدلی تمام مسئولان برای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی ستودنی است، اظهار داشت: روند تردد زوار در  پایانه مرزی مهران به خوبی برقرار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به طوفان شب گذشته و خسارتی که ناشی از آن به موکب‌های پایانه مرزی وارد شد، افزود: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسانی سوله ایجاد کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و به‌حمدالله مشکلی در این خصوص وجود ندارد، گفت: طرح جامعی برای خدمات رسانی به زوار اربعین در بخش‌های مختلف باید در این منطقه اجرا شود.

بیشتر بخوانید
فرمانده نیروی زمینی سپاه برای رایزنی درباره "مرزبانان ربوده شده" راهی پاکستان شد

سردار سلامی در ادامه تصریح کرد: مسئولان زمینه خدمات رسانی بیشتر مردم در پایانه مرزی و موکب‌ها را فراهم کنند و در این زمینه سپاه هم همکاری و مساعدت خواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: باید نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شده و مسئولان از تجربیات سال‌های گذشته برای خدمات رسانی بهتر و تسهیل در تردد زائرین در سال‌های آتی استفاده کنند.
ارسال نظرات