جانشین سازمان با بیان اینکه دشمنان قادر نیستند به راهپیمایی اربعین خدشه وارد کنند،عنوان کرد: سران منافقین با مسئولین عربستانی جلسه گذشتند و مکان و پول از آن‌ها گرفتند و مزدور آن‌ها شدند تا به مردم خیانت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۷۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص امنیت مرز‌های کشور در اربعین حسینی (ع) با توجه به حادثه تروریستی میرجاوه گفت: امنیت همه مسیر‌هایی که زوار خارجی وارد کشور می‌شوند توسط قرارگاه قدس سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تامین شده است  و اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیفی بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و کاری نظامی و درگیرانه‌ای نبود و جمهوری  اسلامی ایران از پاکستان خواستار رسیدگی شده است.


 جانشین سازمان اطلاعات در پاسخ به این سوال که گروهک تروریستی منافقین قصد دارد در ایام اربعین حسینی  مسیر پیاده‌روی را به آشوب بکشاند، گفت: از این آدم‌های وطن فروش و خائن که هیچ موقع با ملت ایران نبودند هیچ چیز بعید نیست که بعد از چهل سال از زوار اربعین بگذرند، ولی آن‌ها کاری نمی‌توانند انجام دهند و اقداماتی پیش بینی شده است.

سردار نجات در ادامه گفت: منافقین از اول حضورشان در کشور تا دوران دفاع مقدس دشمن مردم ایران بودند واطلاعات کشور را به دشمن انتقال می‌دادند. کسی وطن فروش است انجام اینگونه اقدامات آز آن‌ها بعید نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه منافقین همیشه در حال  مزدوری هستند، خاطر نشان کرد: منافقین یک روز مزدوری رژیم صدام را می‌کردند و یا مزدوری رژیم فرانسه، آمریکا را می‌کنند و امروز سران منافقین با مسئولین عربستانی جلسه گذشتند و مکان و پول از آن‌ها گرفتند و مزدور آن‌ها شدند تا به مردم خیانت کنند.
ارسال نظرات