استاندار لرستان گفت: این یک فرصت خوب است که پایه‌ها و فلسفه انقلاب اسلامی را برای جوانان، دانش آموزان و دانشجویان تحلیل کنیم و همچنین باید آن را در تریبون‌های آزاد تعمیم‌بخشی کرد تا آنها بهتر با انقلاب اسلامی آشنا شوند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۸۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی مجموعه ارزش‌ها، باورها و عقاید یک جامعه است، اظهار داشت: باید در این جلسه فرهنگ و باورهای محلی را بررسی کنیم چراکه رفتارهای محلی گاهی اوقات اجبارهایی برای جامعه ایجاد می‌کند

وی افزود: جامعه عشایری و سنتی ما با خود باورهایی دارد که بخشی از آن خوب است و باید آن را تقویت کرد، مانند فرهنگ تعاون و همکاری که در جوامع سنتی به شکل بسیار خوبی در کشت و کار و ساخت و ساز وجود داشت  وفرهنگ عمومی باید شیوه‌های تقویت کارهای درست جامعه سنتی را بررسی کند.

استاندار لرستان با اشاره به مناسبت‌های مهم روز ۱۳ آبان   گفت: نامگذاری روز ملی استکبارستیزی خیلی با مسما است و باید با همکاری تمامی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کرد تا مقدمات لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در این روز را فراهم کنیم.

وی  افزود: ما باید سعی کنیم فلسفه، بحث‌های نظری و پایه‌های انقلاب اسلامی را به درستی تحلیل کنیم که دلایل و اهداف انقلاب اسلامی چه بوده و تاکنون به کدام خواسته‌ها دست پیدا کرده‌ایم.

استاندار لرستان، گفت: این یک فرصت خوب است که پایه‌ها و فلسفه انقلاب اسلامی را برای جوانان، دانش آموزان و دانشجویان تحلیل کنیم و همچنین باید آن را در تریبون‌های آزاد تعمیم‌بخشی کرد تا آنها بهتر با انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی، یادآور شد: در سال جاری کارهای فرهنگی خوبی از جمله نشست بین المللی پیرغلامان و جشنواره موسیقی محلی... در استان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات