فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در ششمین یادواره شهید لک زایی گفت: دشمن امروز با شگرد جنگ اقتصادی در پی ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۹۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک زایی و نهمین سالگرد شهادت شهدای وحدت با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در شهرستان نیمروز برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهداوحدت و ششمین سالگرد شهادت شهید لک زایی گوشه ای از وحدت شیعه و سنی را به رخ دشمنان کشاند که حضور پرشور فارس و بلوج در کنار یکدیگر لنز دوربین ها را برای به تصویر کشاندن وحدت و انسجام اقوام عاجز داشت.

سرهنگ پاسدار محبی با تأکید بر این مطلب که وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان است و جنایات بدخواهان نظام و اسلام را محکوم می کنند، ادامه داد: امروز دشمن توان رویارویی با جوانان و نوجوانان ایرانی را ندارد به همین دلیل دست به جنایت های شوم و پلید تروریستی خود می زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز تصریح کرد: جنگ 8 ساله انقلاب، جنگ سخت و یک شگرد دشمن بود تا ملت ایران را به زانو در آورد و امروز با ایجاد ناامنی و تفرقه و جنگ اقتصادی به عنوان شگرد جدیدش به دنبال این است که جشن چهل سالگی انقلاب را نابود کند.

این مسئول اظهار داشت : جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که با جان و دل پای انقلابشان ایستادگی خواهند کرد و مسئولین رسالت دارند جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان را به نسل جوان منتقل کنند تا چهل سالگی انقلاب با افتخار و شکوه خاصی برگزار و خاری بر چشم دشمنان باشد.

ارسال نظرات