خبرهای داغ:
بخشدار بسطام:

مردم ما قدرشناس خون شهدا/ خون شهدا نگهدارنده انقلاب اسلامی

بخشدار بسطام با تاکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نگهدار این انقلاب باشیم گفت: این انقلاب اسلامی مفت به دست ما نرسیده و مردم ما قدرشناس شهدا و ایثارگران هستند و حافظ اسلام و انقلاب و ولایت و کشور هستند و خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۷۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری در اولین یادواره شهدای ورزشکار بخش بسطام شهرستان شاهرود در زورخانه امیرالمومنین شهر بسطام در سخنانی با بیان اینکه امنیت آسایش و آرامش حاکم در کشور به خاطر رشادت‌های رزمندگان ما و ایثارگری‌های رزمندگان است اظهار کرد: رزمندگان ما رفتند تا اسلام و قرآن و ولایت پایدار باشد و آن‌ها گوش به فرمان ولایت بودند.
وی افزود: باید یادواره شهدا در جای جای کشور برگزار شود تا رشادت‌ها زنده باشد و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل بعد از جنگ گفته شود.
باقری خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را ما در سوریه شاهد هستیم که جوانان ما با رجوع به این فرهنگ امروز مدافع انقلاب در خارج مرز‌ها هستند.
بخشدار بسطام با بیان اینکه از منطقه بخش بسطام حدود ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام شده است و میقان در سطح کشور روستای اول تعداد شهداست گفت: بخش اعظم شهدای ما را جوانان از قشر دانش آموز و دانشجویان و سایر اقشار شامل می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نگهدار این انقلاب باشیم افزود: این انقلاب اسلامی مفت به دست ما نرسیده و مردم ما قدرشناس شهدا و ایثارگران هستند و حافظ اسلام و انقلاب و ولایت و کشور هستند و خواهند بود.
در این مراسم که مسئول بسیج ورزشکاران استان و شهرستان، مسئولین بخش بسطام حضور داشتند، ورزش زورخانه‌ای اجرا شد و قهرمان ملی گود زورخانه‌ای پهلوان خشایار امیری به پاسداشت جانفشانی شهدای بزرگوار خصوصا شهدای شهرستان و منطقه بسطام مدال‌های قهرمانی کشوری خود را به شهدای ورزشکار بخش بسطام اهدا کرد که به نمایندگی از خانواده شهدا، پدران شهیدان حلاجان، فدایی زاده و قتولی این مدال‌ها را تحویل گرفتند تا در اداره ورز و جوانان بخش بسطام به یادگار نگهداری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها