کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با حضور اعضای کمیته و مدیران مدارس متوسطه دخترانه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۹۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی به ریاست محمود اللهیاری سرپرست آموزش و پرورش و با حضور سرهنگ امیدبیک جانشین ناحیه مقاومت بسیج، سروان جلالی فر فرمانده بسیج دانش آموزی، اعضای کمیته و مدیران مدارس متوسطه دخترانه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

محمود اللهیاری سرپرست آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور با آرمان های انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی آشنا  می شوند. وی تأکید کرد رعایت نکات ایمنی برای برگزاری بی خطر این اردوها لازم است و اظهار امیدواری کرد نتایج این سفر معنوی در روحیه دانش‌آموزان تأثیرات بسزایی خواهد داشت. اللهیاری در خصوص طرح شهید بهنام محمدی نیز گفت: این طرح با دیدگاه تربیتی درصدد است تا آموزش و پرورش را در تربیت نسلی متدین یاری نماید لذا می بایست بین مربی طرح و مدیر مدرسه هماهنگی های لازم به وجود آید تا اهداف طرح به خوبی عملیاتی شود. وی افزود طرح شهید بهنام محمدی در راستای ساحت های ششگانه سند تحول است. سه رکن تربیت را خانواده، مدرسه و مسجد نام برد و در مورد این ارکان تربیتی گفت:« سلول بنیادین شکل گیری شخصیت فرد، خانواده اش است.

سروان جلالی فر فرمانده بسیج دانش آموزی گفتعالم و اهل فکر شدن،مهذب و دین مدار شدن، کار آمد و توانمند و مسئولیت پذیر شدن، انقلابی وآگاه شدن،بلند همت شدن و دارای نگاه تمدنی شدن از اهداف طرح شهید بهنام محمدی است که دانش‌آموزان پایه های هفتم تا دوازدهم تحت آموزش مربیان مجرب و آموزش دیده قرار می گیرند. جلالی فر افزود همزمان با سراسر کشور در هفته بسیج دانش آموزی طرح شهید بهنام محمدی در دو دبیرستان آزادگان و شهید موسوی محلات آغاز خواهد شد. فرمانده بسیج دانش‌آموزی در خصوص اردوی راهیان نور گفت: 120 نفر سهمیه برای دانش‌آموزان دختر پیش بینی شده است که 16 آبان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند و همچنین دانش‌آموزان پسر در بهمن ماه اعزام خواهند شد.

در ادامه این جلسه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از جمله نواخته شدن زنگ استکبارستیزی، راهپیمایی روز دانش‌آموز، گلباران قبور مطهر شهدا و اجرای صبحگاه مشترک به تصویب اعضا رسید.

ارسال نظرات