مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی ضامن حرکت انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۰۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان در دیدار دوستانه با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان ضمن اشاره به اهمیت کار در بسیج گفت:بسیج جایی است که بوی خوش شهدا را می‌دهد. این لباس پاسداری و بسیجی از شهدا به ما ارث رسیده است و لباسی بسیار مقدس است و مردم به این لباس احترام می‌گذارند.
حسینی دیباجی در ادامه افزود: فرهنگ بسیجی ضامن حرکت انقلاب اسلامی است و به لطف خدا پاسداران سپاه ناحیه سمنان هم با فرهنگ بسیجی کار می‌کنند و هم جوان هستند و با شور و حال جوانی به دنبال حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:فرهنگ بسیجی محقق نمی‌شود مگر اینکه بصیرت دینی و روحیه جهادی داشته باشیم و روحیه جهادی محقق نمی‌شود مگر اینکه این سه شرط را رعایت کنیم:اول اینکه کار‌ها خالصانه و برای خدا باشد و وقتی اینچنین باشد دیگر نیازی به تمجید و تشکر خلق نیست. دوم اینکه در روحیه جهادی کار‌ها همراه با تلاش و سختکوشی و کار شبانه روزی است و شرط سوم برای تحقق روحیه جهادی این است که در این راه از نیش و کنایه و ملامت دیگران نترسیم. روحیه جهادی و بصیرت دینی از الزامات بسیجی بودن است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان در ادامه گفت:شما‌ها که با بسیجیان سرو کار دارید باید روحیه جهادی داشته باشید و این نکته را باید مدنظر قرار دهید که فقط زمانی که با بسیجیان کار داشتید به سراغ آن‌ها نروید بلکه همیشه آن‌ها را اطراف خود نگه دارید و خبرشان را بگیرید و دائم با آن‌ها ارتباط داشته باشید ولو تلفنی یا پیامکی.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در برنامه‌های بسیج خیلی از برنامه‌ها کلیشه ایست. شما‌ها باید درون حوزه‌های مقاومت هیئت‌های اندیشه ورز راه اندازی کنید و برنامه‌ها را بومی کنید و سپس اجرا کنید تا اثر گذاری بیشتر و بهتری را در جامعه داشته باشد.
حسینی دیباجی ادامه داد:در حوزه‌های مقاومت از ظرفیت طلبه به عنوان رابط عقیدتی نظارت استفاده کنید وجود روحانی و طلبه در حوزه‌های مقاومت باعث آرامش بسیجیان است.
وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت مسجد اشاره کرد و گفت:سعی کنید به مساجد نزدیکتر شوید و بسیجی را درون مساجد نگه دارید همانطور که امام فرمودند: مسجد سنگر است. نزدیکی بسیجی و بسیج با مساجد باعث نزدیک‌تر شدن با مردم و بدنه جامعه می‌شود.
در ابتدای این جلسه دوستانه سرگرد محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان به ارائه گزارش کاری از برنامه‌های شاخص ناحیه سمنان در سال جاری اشاره کرد؛ و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت:اکثر نیرو‌های حاضر در سپاه ناحیه سمنان نیرو‌های با انگیزه بالا و جوان و پر شور و حال هستند و در جهت تحقق اهداف بسیج تلاش بی وقفه‌ای دارند و سعی می‌کنند با جهاد خود قدم‌های مثبتی را در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی بر میدارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها