مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی 172 قلم کالای فاقد علامت استاندارد در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۳۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عبداله نظری مدیر کل استاندارد استان از شناسایی و جمع آوری 172 قلم کالای فاقد علامت استاندارد از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح بازار این استان خبر داد و افزود: کالاهای شناسایی شده شامل: بستنی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، ترشی سیر، چسب چوب، دستمال توالت، دوغ، دیگ زودپز، روشویی، رب گوجه فرنگی، سویا، گریس، گلاب و ... است.

وی اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای کالاهای مشمول استاندارد اجباری و درج علامت استاندارد و کدرهگیری ذیل آن را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: استفاده از کالای با کیفیت حق مسلم شهروندان است و اداره کل استاندارد استان در راستای اهداف سازمانی خویش تمام سعی و تلاش خود را جهت انجام بهینه مسئولیت های خویش بکار بسته و همواره نظارت دقیق خویش را بر تولید و عرضه کالاهای دارای نشان استاندارد بکار می بندد.

مدیر کل استاندارد استان در پایان از همکاری و همراهی مردم قدردانی کرد و از هم استانی­های گرامی درخواست نمود که در صورت مشاهده کالاهای فاقد استاندارد، مراتب را با شماره تلفن 1517 اطلاع دهند تا ضمن بازرسی، اقدامات لازم در خصوص جمع آوری این نوع کالاها از مراکز عرضه و فروش استان صورت گیرد.

ارسال نظرات