مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: به لطف مردم و تلاش مسئولین امکانات بسیار خوبی جهت اسکان و تکریم بیشتر از زائرین غیر ایرانی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۴۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که امسال بیش از ۱۷۰۰ خادم افتخاری خواهر و برادر به صورت شبانه روز در راستای تکریم و خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی پای کار آمده اند گفت: در سال جاری مردم ولایتمدار و خیر استان با تمام توان خود در راستای حل برخی از مشکلات موجود در زائر سرا پای کار آمده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که ادارات و ارگان‌های استان در راستای خدمت رسانی به زوار حسینی احساس مسئولیت کردند و در راستای تکریم آن‌ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند ادامه داد: با همت مردم و خیرین و توان دستگاه‌های اداری مشکلات گرمایشی و ارزاق زائرین حل شده است و زائر سرا در این زمینه‌ها کمبودی را ندارد و خدمات در خور شان زوار حسین در این زائر سرا تامین شده است.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: در زائر سرا خدمات اسکان، بهداشت و درمان و خوراک زوار اربعین حسینی از محل موقوفات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود، که این زائر سرا هر شب از تعداد بسیاری از زوار غیر ایرانی اربعین حسینی استقبال می‌کند.
ارسال نظرات