خبرهای داغ:
مدیر کل حج و زیارت آذربایجان غربی:

18 هزار نفر از آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند/زائران ثبت‌نام خود را به روزهای آخر نیاندازند

مدیر کل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون از آذربایجان‌غربی 18 هزار و 300 نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده و تاکنون روادید 16 هزار نفر آماده و تحویل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۹۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴

 محمدرضا ندیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تاکنون از آذربایجان‌غربی 18 هزار و 300 نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند اظهار کرد: ثبت نام زائران تا روز چهارم آبان در سایت سماح ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن تاکنون روادید 16 هزار نفر آماده و تحویل شده و بقیه نیز حداکثر ظرف 48 ساعت آینده آماده و تحویل می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی در ادامه با توصیه به زائران بیان کرد: زائران امسال باید دارای ویزا و گذرنامه باشند چون همانند گذشته با آنان با مماشات برخورد نشده و افراد خاطی به سه سال زندان محکوم می‌شوند.

وی گفت: همچنین زائران باید مدیریت زمان کرده و ثبت نام خود را به روزهای آخر نیاندازند چون ممکن است کنسولگری‌ها تعطیل شده و یا ازدحام جمعیت بیشتر شود و مشکلاتی به وجود آید.

ندیری افزود: با توجه به اینکه تا دو روز پس از اربعین، وسایل حمل و نقل در مرزها برقرار است، زائران بهتر است که هر چه سریعتر بازگردند تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات