خبرهای داغ:
باحضور معاون وزیر جهاد کشاورزی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام،طیور،دامپزشکی و تجهیزات وابسته افتتاح شد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی و تجهیزات وابسته با حضور مرتضی رضایی معاون امور تولیدات وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استان افتتاح شد. 
کد خبر: ۹۰۷۱۱۹۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی و تجهیزات وابسته با حضور مرتضی رضایی معاون امور تولیدات وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استان افتتاح شد. 

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه دام، طیور و آبزیان به عنوان یکی از مهمترین بخش های موثر در صنایع غذایی و ایجاد اشتغال در ایران و دنیا نقش حیاتی ایفا می کنند.

وی گفت: استان قزوین به سبب ویژگی های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار مناسبی را به منظور معرفی جایگاه این صنعت به صورت جامع و در تمامی سطوح فراهم می کند.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارایه توانمندیهای مشارکت کنندگان،ایجاد آگاهی عمومی،اخذ سفارش از مشتریان جدید،معرفی کالا و خدمات جدید،گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید،رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.

وی افزود: تولید کنندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن های دامی و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری و... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآور شد: بیش از 60 مشارکت کننده از استانهای تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و... و همچنین نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد و  ایتالیا آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی گفت : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از امروز تا چهار آبان ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقمندان و متخصصان دایر خواهد بود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار