معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان

۱۴ دانش‌آموز لرستانی مشاوران جوان مدیرکل شدند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۴ نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان مشاوران جوان مدیرکل انتخاب‌شده تا در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۹۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسدالله عباس زاده   امروز در بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی که در دبیرستان شهدای فرهنگی ناحیه دو خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت:  همه‌چیز در تعلیم و تربیت خلاصه می‌شود .

وی با اشاره به تشکیل شورای دانش‌آموزی افزود: این شورا در سال 77 به‌طور آزمایشی اجرا و در سال 79 به‌طور رسمی در کلیه آموزشگاه‌های کشور جز مقطع اول ابتدایی آغاز به کارکرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: مدیر آموزشگاه، انجمن اولیا و مربیان، شورای معلمان، شورای مدرسه و همچنین شورای دانش‌آموزی پنج رکن آموزشگاه‌ها هستند که در همین راستا باید از ظرفیت نهفته دانش‌آموزان جهت پیشبرد امور کشور استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مقدرات آینده کشور را باید به دانش‌آموزان بسپاریم و باید از این دانش‌آموزان به‌عنوان مشاور استفاده و نظراتشان را اعمال کنیم در همین راستا 14 نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان مشاوران جوان مدیرکل انتخاب‌شده تا در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنند.

عباس زاده تصریح کرد: یکی از تجربه‌های خوب در ارتباط با همکاری دانش‌آموزان طرح همیاران پلیس و همچنین همیاران محیط‌زیست بود چراکه در هر جای بدنه جامعه که دانش‌آموزان ورود پیداکرده‌اند همیشه موفق بوده‌ایم.

وی گفت: موفقیت درختی نیست که در سرزمین دیگران بروید، موفقیت به دو شرط صداقت و نگفتن دروغ برای ما نیز رقم می‌خورد و آنچه دانش‌آموز در منزل و محیط مدرسه یاد می‌گیرد باید بر پایه صداقت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات