حجت الاسلام مقدسی پور گفت:دانش آموزان باید الگوی خود را از شهدای گرانقدر ایران اسلامی بویژه شهید دانش آموز بسیجی “حسین فهیمده ” بگیرند و در راه اشاعه فرهنگ ناب محمدی و دفاع از ارزش های والای اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۵۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان به همراه سرپرست فرمانداری ، شورای شهر میلاجرد ومدیریت آموزش وپرورش شهرستان از مدارس شهر میلاجرد بازدید کردند

امام جمعه شهر کمیجان در این دیدار گفت:معلمان و مربیان باید در بین دانش آموزان و ترغیب آنان به ارزشهای اسلامی و اخلاق اسلامی و صفات پسندیده روحی و شخصیتی ، اهتمام خاص داشته باشند.

وی افزود:شهید حسین فهمیده هر چه در توان داشت در طلب اخلاص گذاشته و با شجاعت و از خودگذشتی، دشمن را زمین گیر کرد امام راحل نیز از این شهید والا مقام به عنوان رهبر و الگو یاد کرده اند.

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به اهمیت جنگ نرم از سوی دشمنان بیان داشت: امروز دانش‌آموزان رزمندگان جبهه جنگ نرم هستند و باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

وی تأکید کرد: ایمان، اعتقاد، راه زندگی، سبک زندگی، نحوه معاشرت ما، زبان ما و نحوه ارتباط گیری ما، اخلاق ما، رفتار، توانمندی‌های علمی و اخلاقی ما، همه از خانه و از مدرسه شروع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:دانش آموزان با تأسی به سیره پیامبر و ائمه در مسیر کسب علم و فضیلت کوشا بوده و سه اصل تهذیب، تحصیل و ورزش را از برنامه های اصلی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات